Ints búcsú a stressznek hatásos tippjeinkkkel

Csak könnyedén mindennap A munkahely őrültek háza, a gyerek mindent egyszerre akar, a bevásárlást is el kell intézni, magadra pedig nem jut semmi idő. A következő tippek segítségével Te is búcsút inthetsz a stressznek.

Maradj nyugodt! Így inthetsz búcsút a stresszes helyzeteknek.

Tökéletesen stresszmentesen – öt gyakorlat a lazításhoz és a relaxációhoz

Pihentető gyakorlatok – kíméletes tréning és meditáció

  • Mentális feszültség: masszírozd meg az orrod tövénél található izmokat, így oldhatod a feszültséget.
  • Testi feszültség: mozgasd át magad és az elernyedt végtagokat, és gondolj valami kellemesre. A könnyed mozdulatok és a pozitív érzések segítenek ellazítani az izmokat.
  • Feszes arc: ejtsd le az állad, könnyedén told előre és hátra, miközben átmozgatod a teljes testedet.
  • Feszült vállak: fordítsd oldalra a fejed mindkét irányba, és próbálj átnézni a vállad felett, hogy ellazítsd az izmokat.
  • Gyenge térdek: sétálj körbe a szobában feszes léptekkel, majd szorítsd össze a lábszáraidat. Ez energiával tölt fel, és segít, hogy stabilabban állhass a lábaidon.

A Stress Protect Izzadásgátló Deo Spray megvéd a hő és a stressz okozta izzadástól

A NIVEA Stress Protect Izzadásgátló Deo Spray-t azoknak a nőknek ajánljuk, akik megbízható izzadás elleni védelmet keresnek, főleg a stresszes helyzetekben. Különösen hatékony formulája cinket és avokádóolajat tartalmaz, ami 48 órán át szárazon tartja és illatossá varázsolja a hónaljat.

A stressz legjobb ellenszere az alapos tervezés

Tervezz előre, és stresszelj kevesebbet. Írd fel minden programodat a naptáradba, és ha adódik pár szabad perced, azt magadra fordítsd.

Egy csésze kávé a napon, egy óra sport, egy kellemes esti fürdőzés csodákra képes. Egy feltöltő program kiegyensúlyozottá tesz, és szavatolja, hogy belső nyugalmad a megjelenésedet is vonzóvá teszi. Egy energizáló szeánszt követően ráadásul a további feladatok elvégzéséhez is nagyobb lendülettel tudsz nekifogni. További tanácsokért a belső harmónia és szépség megtalálásához, valamint inspirációs tippekért kattints ide.


Ha mégis megjelennének a viharfelhők…

Izgulsz a prezentáció, az állásinterjú vagy az első randi előtt? Ez teljesen természetes, de az alábbi trükkök segíthetnek megőrizni a hidegvéred.

A lazítás ideje: jutalmazd meg magad egy kényeztető fürdővel

Egy hosszú és fárasztó nap után nincs kellemesebb, mint egy forró, illatos fürdő. Kényeztesd a tested és az érzékeidet a NIVEA Care & Cashmere krémtusfürdő orchidea illatával. Hihetetlenül megnyugtató érzés.

Válj a saját stresszűző szakembereddé!

Megbeszélés a főnökkel? Prezentáció? Állásinterjú? Vannak kifejezetten stresszes helyzetek az életben. Íme három tipp, amelyekkel megszabadulhatsz tőlük.

  • 1. tipp: Mosolyogj! Egy lehengerlő mosoly mindig jól jön: enyhíti a feszültséget, elfedi az apróbb hibákat, és nyugodttá varázsolja a légkört.
  • 2. tipp: Lélegezz egyenletesen és nyugodtan! Belégzéskor tartsd bent egy kicsit a levegőt, és figyelj oda tudatosan a kilégzésre. Ezzel ellazítod a hasizmodat, a mellkasod ritmusosan emelkedik és süllyed, így gyorsan megnyugszol.
  • 3. tanács: Ásíts! Az ásítás olyan légzőszervi mozgás, ami képes ellazítani a testet, ezért stresszes helyzetben bátran alkalmazhatod az ellazulás érdekében, de természetesen az állásinterjú előtt, ne közben. A sóhajtás szintén jó megoldás: sóhajts mélyet, és engedj el mindent, ami nyomaszt. Meg fogsz lepődni, mennyire felszabadít.