Amikor az emberek kortól függetlenül elkezdtek egyre több időt tölteni pihenésképpen a szabad levegőn, már nem a korábbi sápadt és törékeny szépségideált látták maguk előtt, hanem más külsőre vágytak: a friss, fitt és egészséges ember vált példaképpé. A régi idők véglegesen elmúltak, a NIVEA-nak is haladnia kellett a korral. A kreatív csapat keményen dolgozott, hogy újratervezze a termékeink megjelenését, amikor egy véletlen találkozásnak köszönhetően megszületett az új hirdetési kampányunk. A NIVEA hirdetési igazgatója, Juan Gregorio Clausen éppen Hamburgban sétált, amikor egy fényképész üzletének a kirakatában észrevette három vidám, pimasz és üde arcú fiútestvér, Rolf-Robert, Peter és Wilhelm Wiethüchter fotóját. Juan azonnal megérezte, hogy ez az életerőtől duzzadó család tökéletesen megragadja az új NIVEA lényegét. Megszerezte a fiúk szüleitől a fényképek jogát, és a Wiethüchter fivérek az 1924. évi hirdetések új sztárjai lettek. A kampány hatalmas sikert aratott, a testvéreket hamarosan mindenhol a "Hello NIVEA!" köszönéssel üdvözölték. De a fiúk nem csak élőben kaptak kitüntetett figyelmet. A kampány indulása után nem sokkal rajongói levelek árasztották el a NIVEA-t. Az ország minden részéből küldtek lányok fényképeket és leveleket, melyekben imádatukról biztosították a fiúkat: "Nagyon helyesek vagytok!" és "Kár, hogy nem akartok feleségül venni minket, mert nagyon tetszetek nekünk!" A kampány akkora sikert aratott, hogy nemsokára megjelentek a NIVEA-fiúk mellett a NIVEA-lányok is...