Narancsbőr fejléc

Viszlát narancsbőr: indulhat a háború a csúnya gödröcskék ellen

Tippek a sima és feszes bőrért.
Egyenletes és puha bőr – erre vágyik a legtöbb nő. Speciális gyakorlatok és megfelelő krémek alkalmazásával újra feszessé lehet varázsolni a bőrt.

Eddz és gondoskodj a bőrödről, hogy bársonyosan sima legyen!

A rövidnadrágok vagy csinos szoknyák viselése nyáron csak fele annyira jó móka, ha a lábadon lévő, rejtegetett gödrök valószínűleg kilátszanak az anyag alól. Emiatt még időben vedd fel a harcot a narancsbőr ellen és hozd formába a lábaidat, a fenekedet egy speciálisan összeállított edzésprogram és az alábbi ápolási tippek segítségével.
Zuhanyozz felváltva hideg és meleg vízzel! Amikor hideg vizet használsz, akkor az ereid összehúzódnak, majd ezután a meleg víz alkalmazásánál újra kitágulnak. Ez segíti a vérkeringést és a erősíti a kötőszöveteidet.

Narancsbőr: így tedd egyenletesebbé és szebbé a bőrödet

  • A narancsbőr elleni harc sok nő számára jelent nagy gondot.
  • A problémát okozó gödröcskék nem tűnnek el egyetlen éjszaka alatt. Kezdd el a narancsbőr elleni programot már télen, hogy a bőröd visszanyerhesse a szépségét a bikini szezonra.
  • A biciklizés, kocogás és lépegető gépezés jó megoldást jelent a szebb bőr felé vezető úton.
  • Ha extra erőfeszítéseket teszel a narancsbőr ellen, akkor ez hozzájárul majd a szöveteid erősödéséhez: a NIVEA Q10 Energy+ Bőrfeszesítő Testápoló Tej feszesítő és erősítő hatása van.
  • A koffein növeli a bőr külső rétegének a rugalmasságát. Ezen kívül, a koffeinnel történő bőrradírozás tisztítja és stimulálja a keringést a sejtekben.

Masszázshoz használj jó minőségű összetevőket

Ápold a bőrödet zuhanyzás alatt is

A bőrfeszesítő programod már a zuhany alatt elkezdődik. Növeld a vízhőmérséklet váltogatásának hatását a NIVEA Q10Plus Zuhanyzás Közbeni Bőrfeszesítő Testápoló segítségével, hiszen ez  is feszesebbé teszi a bőrt a Q10 koenzimnek és masszázsgyöngyöknek köszönhetően.

Tippek a szebb bőrért – akcióterv a narancsbőr ellen

  • A masszázs segíti a vérkeringést és stimulálja a nyirokáramlást. Éppen ezért masszírozd a bőrödet a fenekeden és a lábaidon egy hámlasztó kesztyűvel vagy narancsbőr kefével. 
  • Vigyázz a visszerekkel: mielőtt kezelnéd őket, konzultálj a háziorvosoddal. 
  • A körülbelül hetente egyszeri alkalikus fürdő kitisztítja és méregteleníti az egész testet. Adj négy evőkanálnyi alkáli sót a fürdővizedbe és szánj időt a gyógyító fürdőre!
  • A bőrünk a testünk tükörképe. Ha egészségesek vagyunk, akkor ez sugárzik belőlünk. Amikor sok vitamint eszel és kiegyensúlyozottan diétázol, akkor ez meglátszik rajtad! Ezért harcolj belülről is a narancsbőr ellen úgy, hogy alacsony sótartalmú ételeket eszel. Mivel a só kivonja a vizet a szervezetből, ezért a szövetek megduzzadnak. Emiatt inkább az évszaknak megfelelő fűszerekkel ízesítsd az ételeket.   
  • A káliumban gazdag zöldségek - mint például a brokkoli, a spenót és a hüvelyesek - elősegítik, hogy a nyirokfolyadék kiürüljön a testből.

BŐRFESZESÍTŐ TESTÁPOLÁS ÉS GONDOSKODÁS A TE BŐRÖDNEK

Rendszeres testedzés – a legjobb módszer a narancsbőr ellen

Az edzés erősíti az izmokat és segít a zsírégetésben – hirdess tehát háborút a narancsbőr ellen a sok mozgás segítségével.

Egyenletes bőr és feszesebb formák a fenéken és a lábakon

A narancsbőr láthatóságát lehet csökkenteni néhány egyszerű gyakorlat segítségével abban az esetben, ha ezeket rendszeresen elvégzed. Csupán egy jógaszőnyegre van szükséged a gyakorlatokhoz. Feküdj a hátadra és húzd fel a lábaidat! Hajlítsd a megfelelő szögbe mindkét térdedet úgy, hogy egy tenyérnyi szélességű rés legyen közöttük. Most pedig emeld meg a csípődet és nyújtsd ki előre az egyik lábadat. Lassan számolj el tízig, aztán cserélj és nyújtsd ki a másik lábadat. Ha mindennap csupán tíz ismétléssel elvégzed ezt a gyakorlatot, akkor ennek látható eredménye lesz az alakod és a bőrödön is. Tudj meg többet a bőrfeszesítő termékekről és hatásaikról.

Hirdess háborút a narancsbőr ellen – a rendszeres edzés látható eredményeket ad

Feszesítsd a felsőcombodat: feküdj oldalra és kissé hajlítsd be az alsó lábadat. Most pedig egyenesítsd ki a felső lábadat és emeld fel a kilégzés alatt. Rövid ideig tartsd a magasban, amíg belélegzel. Válts a másik oldalra 20 ismétlés után.
Ajánlataink a számodra