Fedezd fel a NIVEÁ-t!

Információt vagy termékeket a következő kategóriában:

gyors-és-egyszerű-gyakorlatok-header

Hogyan tedd tónusossá az arcodat arctornával

Gyors és egyszerű arcfitnesz a friss kinézetért.

Mozgasd át az arcodat javasolt gyakorlatainkkal, hogy gyönyörű és feszes maradjon a bőröd.

Hogyan működnek az arcfeszesítő gyakorlatok?

Eláruljuk, hogy az arctorna hogyan varázsolja feszesebbé és ragyogóbbá a bőrödet.

Az arcfeszesítő gyakorlatok célja

Az arcod 50 különböző izomból épül fel, azonban a test többi részétől eltérően a legtöbb arcizmot ritkán használjuk. A feszesítő tornával felélénkül a vérkeringés az arc különböző részein, amelynek köszönhetően javul az oxigénellátás az izmokban és a bőrben. Ez ragyogóbb összképet és gyönyörű, egészséges kinézetet kölcsönöz az arcnak. 

A gyakori arctorna hosszú időn keresztül fitten tartja az izmokat. Sőt, a rendszeresen végzett gyakorlatok élénkítik a vérkeringést, így tápanyaggal látják el a hámsejteket, ami regenerálja azokat, és megelőzi a ráncok kialakulását.

Milyen gyakran végezz arctorna gyakorlatokat?

végezz-arctorna-gyakorlatokat-többször-egy-héten

Az egy héten háromszor-ötször, 20 percig végzett arctorna gyorsan látványos eredményt hoz, a változást pedig néhány hónap alatt Te is észre fogod venni. 

Az arctorna 5 előnye

  • Erősíti az arcizmokat.
  • Csökkenti a ráncok mértékét.
  • Javítja a vérkeringést.
  • Oldja a feszültséget a nyak és az arc területén.
  • Feszesebbé teszi az arcbőrt.

 

A különböző arcfeszesítő gyakorlatok egységesebbé teszik az arcbőr színét

Mindegy, hogy dolgozol, repülőn utazol vagy otthon relaxálsz, íme néhány arcfeszesítő gyakorlat, amelyeket érdemes kipróbálni.

Mi az az arcjóga?

Más arcfeszesítő gyakorlatoktól eltérően az arcjóga a relaxálásra és a bőr tónusának javítására fókuszál. Ahogyan a hagyományos jóga az izmok megfeszítésével és nyújtásával dolgozik, az arcjóga célja, hogy ellensúlyozza a feszített arckifejezések hatását, hogy az izmok és a bőr kipihent és fiatal maradjon.

Példa az arcjógára: Dörzsöld össze és melegítsd fel a kezeidet, majd helyezd a zárt szemekre, tartsd ott néhány percig, közben pedig lélegezz mélyeket. Ez csökkenti a szem környékén fellépő feszültséget. 

Tippek azért, hogy helyesen végezd az arcfeszesítő gyakorlatokat

  • Az arcfeszesító gyakorlatok hanyatt fekve a leghatásosabbak. 
  • Legyen tiszta a kezed, mielőtt az arcodhoz érsz.
  • Mindig azonos időben végezd a gyakorlatokat.
  • Soha ne húzd meg agresszívan a bőrödet, mert azzal összeráncolod. 
  • Kombináld az arcfeszesítő gyakorlatokat kardió mozgással.

 

NIVEA DIY trükkök: Arcjóga

Vedd fel a harcot a ráncokkal és a petyhüdt bőrrel! Elég, ha minden nap szánsz pár percet az arcodra. Pl. a csücsörítésre :-) A videónk segít eligazodni a gyakorlatokban.