Fedezd fel a NIVEÁ-t!

Információt vagy termékeket a következő kategóriában:

gyakorlatok a szülés után

Gyakorlatok a szülés után

Segítünk visszanyerni az alakod.

Szeretnéd visszakapni tested régi formáját a szülés után? Ne a türelmedet,
hanem a kilóidat veszítsd el. A NIVEA tippjeinek köszönhetően egyszerű lesz.

Szerezd vissza a súlyodat a szülés után. Lépésről lépésre

A szülés után az idő, de legfőképpen a magadra szánt idő a legértékesebb. Újdonsült anyukaként valószínűleg csak nehezen találsz majd időt arra, hogy lenyírd a körmödet, leborotváld a lábadat, vagy hogy minden nap tornázz egy kicsit. Elhoztuk pár tippünket, megmutatjuk, hogyan dobhatsz le néhány kilócskát a kötelességek állandó körforgásában.

lapos has

1. lépés: A gyermekágy időszakában inkább ne tornázz

Tudatosítsd magadban, hogy kilenc hónapig tartott, míg a baba megszületett. Ezért adj magadnak legalább egy évet, hogy visszanyerd az eredeti súlyodat. Ez azonban ne legyen kifogás arra, hogy halogatod a tornát. A hormonjaid rögtön a szülés után készek a fogyásra, főleg ha még szoptatsz is. A szülést követően azonban várj az edzéssel legalább hat hetet, hogy a tested is készen álljon a gyakorlatokra.  

laticel

gyalogló

2. lépés: Tornázz mindig, amikor csak tudsz

A legtöbb anyuka nem olyan szerencsés, hogy van valakije, aki naponta két órát vigyáz a picire, hogy ő elmehessen az edzőterembe. Még ha a szakértők szerint hetente ötször 30 percig is kellene aerob gyakorlatokat végezni és heti háromszor 30 percig erősíteni (nem az egymást követő napokon), sehol sincs kőbe vésve, hogy egyfolytában tornáznod kell. Oszd be a gyakorlatokat napi három-négyszer tízperces szakaszokra, vagy szerezz be egy lépésszámlálót, és tegyél meg minden nap minimum 10 000 lépést (a járás aerob gyakorlatnak számít) – meg fogsz lepődni, mennyire könnyű ez. 

3. lépés: Főzz előre az egész hétre

Azok számára, akiknek nincs felesleges ideje, nagyon praktikus a hétvégén elkészíteni és lefagyasztani az egész heti menüt. Az egészséges ebéd vagy valami kis harapnivaló elkészítése így pár perc alatt kész is lesz. Tedd a hűtőbe a vacsora maradékát is, jól jön majd másnap ebéd helyett.  

Kezdetnek ez minden. Sok szerencsét a megálmodott alak elérésében! 

egészséges ebéd