Fokozd a bőr rugalmasságát

Fokozd a bőr rugalmasságát

Hasznos tippek a feszes és egészséges bőrért Ha fiatalos szeretnél maradni, ápolnod kell bőrödet. Kisebb életmódbeli változásokkal csodákat tehetsz bőröd kinézetével és érzetével.

Érezd jól magad a bőrödben - hogyan tartható fenn a bőr rugalmassága

Egyszerű tippek és ötletek bőröd rugalmasságának növelésére.

Miért tűnik úgy, hogy idővel a bőr veszít rugalmasságából?

Ahogy öregszünk, a bőrben lévő két protein, a kollagén és az elasztin veszítenek erejükből. Ez összefüggésben van a bőr rugalmasságával, ezáltal pedig megjelennek a ráncok.

Mint minden más testi funkció, a bőr rugalmassága is idővel romlik, de a hatások felgyorsulhatnak egészségtelen szokások révén, mint például a dohányzás. Mivel a bőröd kapcsolódik több szervedhez és az izmaidhoz is, így a ráncok megjelenésére az életmódod és az étkezési szokásaid is hatással van. Kisebb változtatásokkal növelheted bőröd rugalmasságát és kitolhatod a ráncok megjelenésének kezdetét is.

Tündökölj csodás, egészséges bőrrel

Tartsd a bőröd megfelelően hidratáltan és tápláltan, hogy fenn tudd tartani a rugalmasságát.
A feszesítő testápolók sima és rugalmas bőrfelületet eredményeznek.

Figyelj oda bőröd feszességére

Használj feszesítő krémet vagy testápolót zuhanyzás után

A feszesítő testápoló használata nem csak feszes bőrérzetet nyújt, hanem táplálja is azt a területet, amelyiknek leginkább szüksége van több rugalmasságra.

Figyelj oda bőröd feszességére

Maszzírozd a bőröd, hogy simává és ragyogóvá váljon.

A bőrápolás létfontosságú a bőr feszességének szempontjából, így a rendszeres rutin elengedhetetlen az optimális eredmények eléréséhez.

Használj masszírozó eszközöket a cellulitisz által érintett bőrfelületeken. Ez segít lebontani a zsírcsomókat és segít a bőr rugalmasságának növelésében is.

Figyelj oda bőröd feszességére

Radírozd le az elhalt hámsejteket, utat engedve az új, ragyogó bőrnek

Használj testradírt zuhanyzás után, akár naponta.

Radírozz körkörös mozdulatokkal a szív irányába. Ez segít felgyorsítani a bőrsejtek megújulását.

Távolítsd el az elhalt hámsejteket, szabadítsd fel bőröd természetes szépségét.

Figyelj oda bőröd feszességére

Tisztítsd meg pórusaidat, a bőrápolási élmény fokozásához

Radírozó termékek használatával mélyebben meg tudod tisztítani a pórusokat, ezáltal segítesz a feszesítő testápolónak a mélyebb rétegekbe is behatolni. Használj hámlasztó testradírt, vagy készíts házilag egyet - a nagyszemű tengeri só egy jó példa erre.

Q10 testapolo

KÖNNYEDÉN, EGYSZERŰEN: BŐRFESZESÍTŐ TESTÁPOLÓ Q10 + C- VITAMIN

  • A NIVEA Q10 Bőrfeszesítő Testápoló Q10 + C-vitamin könnyebbé teszi a bőrápolást.
  • A feszesítő testápoló rendszeres használata segít a bőr rugalmasságának növelésében.
  • A feszesítő testápoló napi használata jelentősen javíthatja a bőr feszességét.


A legjobb tippek a feszes bőrért

A bőr feszessége nem csupán a megfelelő bőrápolási termékeken, hanem az életformádon - étrend, mozgás - is múlik.

Ételek, melyek segítenek

Az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozás az izomzat és az általános egészségügyi állapoton kívül a bőröd számára is előnyös. A megfelelő ételek fogyasztásával javíthatod a bőr rugalmasságát, anélkül, hogy túl sok változást vinnél az életmódodba.

A gyümölcsök és a zöldségek sok vitamint biztosítanak a szervezetnek a kollagén szint növeléséhez, amit a bőrre közvetlen hatással van. A bőr számára a leghasznosabb zöldségek a zöld levelűek, például a káposzta. Az antioxidánsokkal és vitaminokkal teli ételek segítenek a szervezetnek a kollagén hatékony felhasználásában.

Az olajos halakban és diófélékben megtalálható omega-savak is segíthetnek a szervezetben lévő kollagén hatásának fokozásában. A lazac, a tonhal, a kesudió és a brazil dió segítenek a kívánt eredmények elérésében.

Vonj be az étrendedbe teljes kiőrlésű táplálékokat, mert ezek elegendő rosttal rendelkeznek ahhoz, hogy formában tartsák a tested. Az egészséges emésztőrendszer kiszűri az összes szükségtelen anyagot, míg a szükséges vitaminokat és fehérjéket hatékonyan felhasználja.

A kiegyensúlyozott diéta és napi 2 liter víz fogyasztása segít hidratáltan, feszesen és egészségesen tartani bőröd.

Edzz kis súlyokkal

A mindennapi tevékenységeid során használj súlyokat. A kisebb bicepsz- és kargyakorlatok segítenek feszesen tartani a bőröd a karodon is.

Járj futni, így növelheted általános fizikai kondíciódat is

A futás az egyik legjobb kardio gyakorlat. Mivel az izmok közvetlenül kapcsolódnak a bőrhöz, így a mozgás a vérkeringés fokozásával és zsírsejtek méretének csökkentésével segít a bőr állapotának javításában.

Formáld az izmokat, hogy javítsd az anyagcserét

Az izomzat formálása a súlyok és a testmozgás segítségével növeli az izmok tónusát és növeli az anyagcserét, ez pedig javítja a teljes bőr minőségét.

Pihenés - a fizikai és érzelmi jólét is hatással van a bőrödre

A stressz negatív hatással van az állapotodra, szóval használd ki a jól megérdemelt pihenést a barátaiddal. Kezdődhet az esti csajparti, kényeztető bőrápolással!

Lefekvés előtt használj a bőrfeszesítő testápolót, mely éjszaka kifejti jótékony hatását. A korai lefekvés szintén csodákra képes.

Gyerünk - a mozgás a legjobb módja annak, hogy formáljuk a bőrt

Az alakformálás bőröd feszességének növelése érdekében nem kell hogy teher legyen a hektikus időbeosztásodban. Indítsd a változást kisebb dolgokkal: sétálj vagy biciklizz a munkába, lépcsőzz ahelyett, hogy a liftet használnád.

Az erősítő és alakformáló gyakorlatok kombinálása kardió gyakorlatokkal segít a gyorsabb alakformálásban és megkönnyíti a salakanyagok kiürülését a szervezetből.

Légy elkötelezett a bőr rugalmasságának növelésében, kövess változatos edzésprogramot! Az izmok különböző módon való mozgatása fitten tartja a tested és segít, hogy az elméd a bőr rugalmasságának növelésére koncentráljon.