GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK A NIVEA KLUBRÓL

Klub regisztráció és felhasználói fiók

Hogyan regisztráljak?

  1. Vidd a kurzort a NIVEA Klub menüre a nivea.hu honlap felső kék sávjában. A navigációs menü rögtön legördül. Kattints az első oszlopban a "Regisztráció" feliratra. A regisztrációs űrlap megnyitásának másik módja, ha a jobb oldali navigációs menüben az emberalak ikonra kattintasz. Megnyitás után a "Regisztráció"-t választva megnyílik az űrlap.
  2. Töltsd ki az űrlapon kért adatokat: nem, keresztnév, vezetéknév és email cím. Ezután olvasd el a NIVEA Klubra vonatkozó szabályzatokat, melyeket a hozzájárulás szövegébe linkelve találsz, majd ha ezzel megvagy, jelöld be a hozzájárulást a NIVEA Klubhoz való csatlakozáshoz.
  3. Ellenőrizd az egymás után beírt adatokat, hogy nem történt-e elírás (pl. szóköz, hiányzó pont az email cím megadásakor stb.).
  4. Ha minden rendben van, erősítsd meg a regisztrációdat a "Regisztráció" gombra kattintva.
  5. A regisztráció befejezésekor megadott email címre egy üzenetet küldünk, melyben kérjük, hogy erősítsd meg a regisztrációdat.  Nyisd meg az emailt, és kattints a "Megerősítem a NIVEA Klub regisztrációt" gombra.
  6. Ezután átirányítunk a nivea.hu weboldalra, ahol beállíthatod a felhasználói fiókodhoz tartozó jelszót. A jelszónak legalább 8 karakterből kell állnia, tartalmaznia kell kis- és nagybetűket, legalább 1 számjegyet és egy speciális karaktert. Töltsd ki kétszer a jelszót ugyanúgy, hogy meggyőződj a helyességéről. Ezután kattints a "Jelszó beállítása" gombra.
  7. Ezzel sikeresen befejezted a regisztrációt.

Nem tudok bejelentkezni a felhasználói fiókomba. Mit tegyek?

Győződj meg róla, hogy a regisztrációs folyamatot befejezted és megerősítetted a regisztrációdat az üzenetben, amelyet automatikusan elküldtünk a regisztrációs űrlap kitöltésekor megadott email címre. A levélben lévő linkre kattintva a rendszer átirányít a weboldalunkra, ahol meg kell adnod egy jelszót. A jelszó megadása után automatikusan bejelentkezel a felhasználói fiókba és a regisztráció befejeződött. Ha biztos vagy benne, hogy befejezted a regisztrációt, győződj meg róla, hogy helyes email címet adtál meg. 
Ha nem boldogulsz a jelszóval, kattints az "Elfelejtetted a jelszavad? Örömmel segítünk!" feliratra. Ezután írd be a NIVEA Klubnál regisztrált email címet. Az általad megadott email címre küldünk egy emailt a jelszó visszaállítására vonatkozó utasításokkal. Az új jelszó megadása után már nem lehet probléma a bejelentkezéssel. Ha továbbra sem tudsz bejelentkezni, vedd fel velünk a kapcsolatot a klub@nivea.hu email címen.

Nem kaptam meg a regisztrációt megerősítő emailt. Mit tegyek?

Adj néhány percet az emailnek, hogy megtaláljon. Ha 15 perc elteltével sem érkezett meg, próbálkozz a következőkkel. Ha nem kaptál megerősítő emailt a "NIVEA Klub regisztráció befejezése" gombra kattintva, ellenőrizd a Spam vagy a Közösségi mappát. Lehet, hogy az email ezek valamelyikében landolt. Lehet, hogy regisztráció közben elütöttél valamit, és rosszul adtad meg az email címedet. Próbálj újra regisztrálni. Ha azonban az elérhetőségeid helyesek, és mégsem érkezett meg az email, kérjük, lépj kapcsolatba velünk  a klub@nivea.hu email címen.

Helytelenül írtam be az email címemet a regisztráció során. Mit tegyek?

Mivel a regisztrációt nem erősítetted meg, nincs jogunk személyes adatok szerkesztésére (beleértve az email cím megváltoztatását is). Ebben az esetben újra végig kell menned a regisztrációs folyamaton.

Elfelejtettem a jelszavamat. Mit tegyek?

Ha elfelejtetted a jelszavad, kérj újat. A NIVEA weboldalán a jobb felső sarokban található menüben kattints az emberalak ikonra, majd a "Jelentkezz be a fiókodba" menüre, majd az "Elfelejtetted a jelszavad? Örömmel segítünk!" gombokra. Ezután csak töltsd ki azt az email címet, amellyel regisztráltál a NIVEA Klubba. A megadott email címre azonnal elküldjük a folytatásra vonatkozó utasításokat.

Hogyan maradhatok bejelentkezve?

Az egyszerűség kedvéért bejelentkezéskor bejelölheted a "Maradjak bejelentkezve" lehetőséget. Ez egy kényelmes funkció, ha például nem szeretnéd minden egyes nyereményjáték alkalmával kitölteni az űrlapot, a megadott adataid automatikusan betöltődnek, ha be vagy jelentkezve. A bejelentkezést a cookie-k tárolják. Ha letiltottad a cookie-kat, hogy ne halmozódjanak fel, vagy törölted őket, akkor újra be kell jelentkezned.

Hogyan érhetem el a profilomat a személyes adatok ellenőrzéséhez vagy módosításához?

A felhasználói fiók eléréséhez be kell jelentkezned. Ezután csak kattints az emberalak ikonra a honlapunkon a menü jobb felső sarkában, majd a menü megnyitása után kattints a "Felhasználói fiók " gombra. Itt ellenőrizheted vagy épp módosíthatod a személyes adataidat.

Honnan tudhatom, hogy be vagyok jelentkezve?

Bejelentkezés után a jobb felső sarokban látható emberalak ikon mellett egy kék hátterű fehér pipa jelenik meg.

Hogyan mondhatom le a klubtagságot?

A tagság könnyen lemondható a felhasználói fiókban a "NIVEA Klub tagság törlése" részben.

PONTGYŰJTŐ NYEREMÉNYJÁTÉK

Pontgyűjtő nyereményjáték

Mi az a pontgyűjtő nyereményjáték, vagyis a klubjáték?

A pontgyűjtő nyereményjáték, vagyis a klubjáték a NIVEA Klub tagok számára létrehozott folyamatos nyereményjáték, amely a NIVEA weboldalán található különböző tevékenységekért járó pontok gyűjtéséből áll. Minden hónapban a Klub legaktívabb tagjait termékcsomaggal és extra ajándékkal jutalmazzuk. Emellett a klubjáték részeként a NIVEA Klub tagjai a megszerzett pontokat be is cserélhetik az adott hónapban (a készlet erejéig) elérhető, szabadon választható jutalomra/ajándékra.

Ki vehet részt a klubjátékban?

A klubjátékban csak a NIVEA Klub tagjai vehetnek részt.

Hogyan vehetek részt a klubjátékban?

Könnyedén csatlakozhatsz a klubjátékhoz – csak legyél tagja a NIVEA Klubnak, és kezdd el gyűjteni a pontokat. Pontokat szerezhetsz, ha részt veszel a termékek tesztelésében, termékismertetőket írsz a NIVEA honlapján, vagy sok más módon. Részletes leírást találsz a pontgyűjtés lehetséges módjairól itt.

Mit nyerhetek a klubjátékban?

A NIVEA Klub 10 legaktívabb tagját minden hónapban megjutalmazzuk egy gazdag NIVEA ajándékcsomaggal, mely szépségápolási termékeket és egyedi, máshol nem elérhető NIVEA ajándékokat tartalmaz. Hogy milyen csomagért játszunk jelenleg? Megtudhatod itt!

Miért gyűjtsem a pontokat?

Két okból éri meg pontokat gyűjteni. Először is lehetőséged van automatikusan hozzájutni a havi ajándékcsomaghoz, amelyet a NIVEA Klub 10 legaktívabb tagjának adunk. További információkat találsz a havi jutalmakról itt. A pontgyűjtés második oka az a lehetőség, hogy a megszerzett pontokat jutalomra/ajándékokra cserélheted. A jutalmaknak köszönhetően biztos lehetsz benne, hogy tevékenységed nem vész kárba. További információ a jutalmakról itt.

Mit kaphatok az összegyűjtött pontokért?

Ha az elmúlt hónapban a Klub 10 legaktívabb tagja közé tartoztál, akkor biztos, hogy nem maradsz le az ajándékcsomagról és az exkluzív extra ajándékról. Ugyanakkor a klubpontok csereprogramja is nagyon népszerű. Mit kaphatsz cserébe klubpontjaidért? Például praktikus NIVEA ajándékokat, amelyeket sehol máshol nem tudsz megvásárolni. Minden hónapban új ajándékokkal kedveskedünk nektek, ezért úgy gondoljuk, hogy érdemes velünk játszani és figyelni az oldalunkat. További információ a jutalmakról itt.

Honnan tudhatom meg, hogy hány pontom van?

A pontegyenleged ellenőrzéséhez jelentkezz be a felhasználói fiókodba és nyisd meg ezt az oldalt, ahol megtalálod a pontjaidat. Az oldalon megnézheted a jelenleg futó, pontot érő aktivitásokat is. 

Milyen gyakran frissül a pontegyenleg?

Általában a betöltés nagyon gyors, és néhány másodpercen belül a rendszer hozzáadja a többihez az újonnan megszerzett pontokat. Egyes tevékenységeknél ugyanakkor előfordulhat, hogy csak másnap frissül az egyenleg. De ne aggódj, egyetlen pontodat sem veszíted el!

NYEREMÉNYJÁTÉKOK A WEBOLDALON

Nyereményjátékok a weboldalon

Hol találom a weboldal nyereményjátékainak jegyzékét?

A weboldal nyereményjátékainak jegyzékét megtalálod itt. De az éppen aktuális nyereményjátékok a menüben is szerepelnek. Megtalálod őket, ha a kurzort a NIVEA Klub felirat fölé viszed a felső menüben és a legördülő menüben kiválasztod a kívánt nyereményjátékot. 

Ki vehet részt a weboldal nyereményjátékaiban?

A weboldalon zajló nyerményjátékok kizárólag a NIVEA Klub tagjainak szólnak. A játékban csak a NIVEA Klub tagja vehet részt.

Hogyan kapcsolódhatok be a nyereményjátékba?

A részvételhez a nyereményjátékban be kell jelentkezni a felhasználói fiókba a NIVEA weboldalán. Ezután nyisd meg a játék oldalát, és olvasd el az utasításokat. Az egyes nyereményjátékok menete különbözhet. A termékmintákért zajló nyereményjátékokhoz vagy a termékteszteléshez csak annyit kell tenned, hogy ellenőrzöd a játék űrlapján a kapcsolattartási adataidat és beküldöd. A kvízjátékban kérdésekre kell helyesen válaszolnod, és csak ezután kell beküldeni a játék űrlapját. Egyéb fealdványoknál először meg kell oldani az adott feladatot, majd be kell küldeni a játék űrlapját.

FIGYELEM! Ha nem küldöd be a játék űrlapját, amely a nyereményjátékot leíró oldalon található, akkor nem tudsz résztvenni a sorsoláson. Sem a regisztráció a NIVEA Klubba, sem a bejelentkezés a felhasználói fiókodba nem jelent automatikus részvételt a nyereményjátékban. A részvételhez elengedhetetlenül szükséges beküldeni az adatokat a játék űrlapján az adott oldalon.

Hogyan tudom meg, hogy nyertem?

Ha kisorsolunk, emailben felvesszük veled a kapcsolatot az egyes nyereményjátékok szabályaiban meghatározott határidőn belül, általában a sorsolástól számított 30 napon belül. A személyes adatok védelme miatt az egyes nyereményjátékok nyerteseit korlátozott formában a honlapon is közzétesszük itt https://www.nivea.hu/nyeremenyjatek

Mikor kapom meg a nyereményem?

A nyeremény kiküldését az adott nyereményjáték szabályai határozzák meg. A nyereményt általában 30 napon belül postázzuk, miután a játék győztesének nyereményhez való joga beigazolódott.

Melyik szolgáltató kézbesíti a nyereményt?

A nyeremények kézbesítéséhez a Magyar Posta szolgáltatását vesszük igénybe.

Játszhatok a weboldalon rögtön, miután regisztráltam a NIVEA Klubba?

Igen, a regisztráció befejezése, azaz a jelszó beállítása és a felhasználói fiókba való bejelentkezés után azonnal játszhatsz.

FIGYELEM! A regisztrációt be kell fejezni. A regisztrációs űrlap kitöltése nem elég. Kattints a megerősítő emailben szereplő linkre, amelyet a regisztráció során megadott email címre kaptál, ahol meg kell adnod egy jelszót is. A jelszó beállítása után kész a felhasználói fiókod, teljes jogú tagja vagy a NIVEA Klubnak és elkezdhetsz játszani. 

Hogyan szerezhetek tudomást az aktuális nyereményjátékokról?

A nyereményjátékokról elektronikus hírlevélben értesítünk. Kövesd a @niveamagyarorszag Facebook oldalunkat is, ahol szintén felhívjuk a figyelmet a folyamatban lévő játékokra. 

TERMÉKMINTÁK INGYEN

Termékminták ingyen

Mikor kapok ingyenes termékmintákat?

Ingyenes termékmintákat évente egyszer vagy kétszer küldünk a NIVEA Klub tagoknak a felhasználói fiókjukban megadott postacímre.

A regisztráció után azonnal kaphatok termékmintát?

Nem, évente egyszer vagy kétszer tömegesen küldünk termékmintákat a NIVEA Klub tagjainak. A regisztráció után nem küldünk automatikusan ingyenes termékmintákat.

Hogyan néz ki az ingyenes termékmintá(ka)t tartalmazó ajándékcsomag?

Az ingyenes termékmintá(ka)t, az aktuális NIVEA újdonságokat bemutató szórólappal együtt, borítékban küldjük. Lehetőség szerint igyekszünk a mintákat a tagok igényeihez igazítani (életkor, nem szerint). Ezért fordulhat elő, hogy nem ugyanazt a csomagot kapják a tagok. Az ingyenes termékmintákat nem dobozban küldjük. 

Hány darab ingyenes termékmintát kapok?

Az egyes küldemények termékmintáinak száma változó. 1-4 mintát kaphatsz. Ez mindig a termékminták elérhetőségétől függ. 

Milyen gyakran kaphatok ingyenes termékmintát?

A NIVEA Klub tagjainak évente egyszer vagy kétszer küldünk ingyenes mintákat.

Melyik szolgáltató kézbesíti az ingyenes termékmintákat?

A termékminták kézbesítéséhez, ahogyan a nyeremények esetében is, a Magyar Posta szolgáltatásait vesszük igénybe.

Hogyan tudom megkülönböztetni az ingyenes termékmintákat tartalmazó csomagot a webes nyereményjátékok nyertes csomagjaitól?

A legtöbb webes nyereményjáték nyereménye klasszikus csomagolású NIVEA termékekből áll, a termékmintákkal kapcsolatos nyereményjátékok kivételek. A termékmintákkal kapcsolatos nyereményjátékok nyerteseinek a játékban meghatározott termékmintákat NIVEA logóval ellátott sötétkék dobozba csomagoljuk. A nyertesek előzetesen értesítést kapnak, amennyiben megnyerték ezt a csomagot. A NIVEA Klub minden tagjának elküldött ingyenes mintákat viszont borítékba tesszük.

Az ingyenes termékminta borítékja egy szórólapot tartalmaz a küldött termékekről.

A nyereményjátékban megnyert ajándékcsomag postára adása előtt emailben mindig kapcsolatba lépünk a játék nyerteseivel. A nyeremények kiküldését tehát előre jelezzük. Az ingyenes termékminták címzettjeit nem értesítjük előzetesen. 

Kérhetek konkrét termékmintákat?

Nem, sajnos erre nincs lehetőség, a NIVEA Klub tagjainak egyedi kérésére termékmintákat nem küldünk.

Mit tehetek az ingyenes termékminták megszerzéséért?

Ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg a postacímet a felhasználói fiókodban. Nem tudunk termékmintákat küldeni azoknak a NIVEA Klub tagoknak, akiknek a postacíme helytelenül vagy egyáltalán nincs megadva.