HOGYAN REGISZTRÁLJUNK A NIVEA KLUBBA

ÚTMUTATÁS A REGISZTRÁCIÓHOZ A NIVEA KLUBBA

  1. Vigye a kurzort a "NIVEA KLUB" menüpontra a felső kék sávban. A navigációs menü lenyitása után kattintson a „Regisztráció“ pontra az első oszlopban. A regisztrációs űrlap alternatív módon megnyitható a jobb oldali navigációs menü pálcikafigura ikonjára kattintava is. Kibontás után kattintson a "Regisztráció" gombra.
  2. Adja meg az e-mail címét, és kattintson a "Kód küldése" gombra. A gombra kattintva e-mailben kap egy ellenőrző kódot, amely igazolja a személyazonosságát.
  3. Nyissa meg az Ön által megadott e-mail címre érkező levelet, és másolja át a kapott kódot. Írja be a kódot a regisztrációs ablakba, majd kattintson a "Kód ellenőrzése" gombra. Figyelem! Ha nem kapta meg azonnal a kódot, nézze meg a közösségi leveleket vagy a spam mappát, előfordulhat, hogy ott jelenik meg az e-mail.
  4. Sikeresen ellenőriztük a kódot! Most folytathatja és beállíthatja a jelszavát. A jelszónak legalább 8 karakterből kell állnia, tartalmaznia kell nagy- és kisbetűket, legalább 1 számjegyet és egy speciális karaktert. Adja meg ugyanazt a jelszót kétszer egymás után, hogy megerősítse a helyességét. Ezután kattintson a "Folytatás" gombra.
  5. Most már csak a nemét, a keresztnevét és a vezetéknevét kell megadnia. Ellenőrizze az adatokat, fogadja el a NIVEA Klub feltételeit és kattintson a „Regisztráció“ gombra. 
  6. Gratulálunk! Ezzel sikeresen befejeződött a regisztráció és az Ön által megadott a-mail címre megérkezett az üdvözlő hírlevél. 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

A NIVEA KLUBBAL KAPCSOLATOS GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

REGISZTRÁCIÓ A KLUBBA ÉS FELHASZNÁLÓI FIÓK

NEM SIKERÜLT BEJELENTKEZNEM, MIT TEGYEK?

Ellenőrizze az e-mail fiókját, beleértve a közösségi vagy spam mappát is, és ellenőrizze az e-mail címet az elküldött kód segítségével. Miután ellenőrizte az e-mailt a kóddal, a rendszer felkéri a jelszó megváltoztatására. A jelszó megadása után Ön automatikusan bejelentkezik a felhasználói fiókba, és megtörténik a regisztráció az utolsó lépéssel, amikor megadja a nemét, a keresztnevét és a vezetéknevét, majd a „Regisztráció” gombra kattint.

Ha biztos benne, hogy befejezte a regisztrációt, győződjön meg róla, hogy a megfelelő e-mail címet adta meg. Gyakran több e-mail-címmel is rendelkezünk, és összekeverjük, hogy melyikkel regisztráltunk.

Ha nem biztos a jelszavában, kattintson az „Elfelejtette jelszavát?” linkre. Ezután adja meg azt az e-mail címet, amellyel a NIVEA Klubba regisztrált. Ellenőrző kódot küldünk a megadott e-mail címre. Másolja ki és illessze be a megnyitott mezőbe, majd kattintson a "Kód ellenőrzése" gombra. Ezután új jelszó megadására kérjük. Az új jelszó létrehozása után automatikusan bejelentkezik. Ha továbbra sem tud regisztrálni, vegye fel velünk a kapcsolatot a Kék Infovonalon a +420 840 022 333 telefonszámon vagy e-mailben: klub@nivea.hu.

 

NEM KAPTAM MEG A REGISZTRÁCIÓT MEGERŐSÍTŐ E-MAILET, MIT TEGYEK?

Adjon néhány percet az e-mailnek, hogy megtalálja Önt. Ha 15 percen belül nem érkezik meg, próbálkozzon a következővel.

Ha nem kapott megerősítő e-mailt az ellenőrző kód gombbal, ellenőrizze a Spam vagy a Közösségek mappát. Lehet, hogy az e-mail eltévedt.

Előfordulhat, hogy elírta vagy rosszul adta meg az e-mail címét. Kérjük, próbáljon újra regisztrálni.

Ha azonban az elérhetőségei helyesek, és még mindig nem érkezett meg az e-mail, vegye fel velünk a kapcsolatot a Kék Vonalunkon a +420 840 022 333-as telefonszámon vagy e-mailben: klub@nivea.hu.

Helytelenül írtam be az email címemet a regisztráció során. Mit tegyek?

Mivel a regisztrációt nem erősítetted meg, nincs jogunk személyes adatok szerkesztésére (beleértve az email cím megváltoztatását is). Ebben az esetben újra végig kell menned a regisztrációs folyamaton.

ELFELEJTETTEM A JELSZÓT, MIT TEGYEK?

Ha elfelejtette a jelszavát, kérjen újat. Csak annyit kell tennie, hogy a NIVEA weboldalának menüjében bárhol rákattint a pálcikafigura ikonra, majd az „Elfelejtette jelszavát?“ pontra. Ezután csak írja be azt az e-mail címet, amellyel a NIVEA Klubba regisztrált. Azonnal kap egy ellenőrző kódot, amelyet másoljon ki és illesszen a megnyíló ablakba, majd kattintson a "Kód ellenőrzése" gombra. Ezután adja meg az új jelszót. Az új jelszó létrehozása után automatikusan bejelentkezik. Ha továbbra sem tud regisztrálni, vegye fel velünk a kapcsolatot a Kék Infovonalon a +420 840 022 333-as telefonszámon vagy e-mailben: klub@nivea.hu.

Milyen követelményeknek kell megfelelnie a NIVEA Klub felhasználói fiók jelszónak?

A jelszónak legalább 8 karakter hosszúnak kell lennie és a következőket kell tartalmaznia:

  1. legalább egy nagybetű (A–Z)
  2. legalább egy kisbetű (a–z)
  3. legalább egy számjegy (0–9)
  4. legalább egy speciális karakter (~! @ # $% ^ & () _ + {} |:; "? / À, à, ã, é, ñ, ó, ç, ü)

Ha megváltoztatod a jelszavadat, akkor ki kell találnod egy teljesen újat. Nem lehet ugyanazt használni, mint korábban.

Hogyan maradhatok bejelentkezve?

Az egyszerűség kedvéért bejelentkezéskor bejelölheti a „Ne jelentkezzen ki” opciót. Például a nyereményjátékokban rendelkezésére áll majd egy előre kitöltött űrlap, és nem kell újra megadnia az adatait. A bejelentkezést a cookie-k tárolják. Ha letiltotta a cookie-kat, vagy törli őket, újra be kell jelentkeznie.

Hogyan érhetem el a profilomat a személyes adatok ellenőrzéséhez vagy módosításához?

A felhasználói fiók eléréséhez be kell jelentkezned. Ezután csak kattints az emberalak ikonra a honlapunkon a menü jobb felső sarkában, majd a menü megnyitása után kattints a "Felhasználói fiók " gombra. Itt ellenőrizheted vagy épp módosíthatod a személyes adataidat.

Megváltoztathatom az e-mail címemet a profil oldalamon?

Sajnos ez nem lehetséges. A profilod kapcsolódik az e-mail címedhez, amellyel a NIVEA Klub felhasználói fiókodat létrehoztad. Ha mégis meg kell változtatnod az e-mail címedet, létre kell hoznod egy új klubfiókot az új e-mail címmel. Ebben az esetben kérj segítséget a klub@nivea.hu címen. Munkatársaink segítenek az eredeti egyenlegeden összegyűjtött pontok átvitelében az újonnan létrehozott klubegyenlegedre.

HONNA TUDOM, HOGY FELIRATKOZTAM-E A HÍRLEVÉRRE, HOGYAN LEHET AZ ADOTT ÁLLAPOTOT MEGVÁLTOZTATNI?

Bejelentkezés után kattintson a menü jobb felső sarkában található pálcikaember ikonra, majd a menü lenyílása után a "Felhasználói fiókom" menüpontra. Az oldalon egy alapvető áttekintést láthat – személyes adatok, jelszó megváltoztatásának lehetősége, tájékoztatás arról, hogyan léphetünk kapcsolatba Önnel. Ez utóbbi része a hozzájárulás az e-mailes hírlevelek fogadásához.

Honnan tudhatom, hogy be vagyok jelentkezve?

Bejelentkezés után a jobb felső sarokban látható emberalak ikon mellett egy kék hátterű fehér pipa jelenik meg.

Hogyan mondhatom le a klubtagságot?

A tagság könnyen lemondható a felhasználói fiókban a "NIVEA Klub tagság törlése" részben.
PONTGYŰJTŐ NYEREMÉNYJÁTÉK

Pontgyűjtő nyereményjáték

Mi az a pontgyűjtő nyereményjáték, vagyis a klubjáték?

A pontgyűjtő nyereményjáték, vagyis a klubjáték a NIVEA Klub tagok számára létrehozott folyamatos nyereményjáték, amely a NIVEA weboldalán található különböző tevékenységekért járó pontok gyűjtéséből áll. Minden hónapban a Klub legaktívabb tagjait termékcsomaggal és extra ajándékkal jutalmazzuk. Emellett a klubjáték részeként a NIVEA Klub tagjai a megszerzett pontokat be is cserélhetik az adott hónapban (a készlet erejéig) elérhető, szabadon választható jutalomra/ajándékra.

Ki vehet részt a klubjátékban?

A klubjátékban csak a NIVEA Klub tagjai vehetnek részt.

Hogyan vehetek részt a klubjátékban?

Könnyedén csatlakozhatsz a klubjátékhoz – csak legyél tagja a NIVEA Klubnak, és kezdd el gyűjteni a pontokat. Pontokat szerezhetsz, ha részt veszel a termékek tesztelésében, termékismertetőket írsz a NIVEA honlapján, vagy sok más módon. Részletes leírást találsz a pontgyűjtés lehetséges módjairól itt.

Mit nyerhetek a klubjátékban?

A NIVEA Klub 10 legaktívabb tagját minden hónapban megjutalmazzuk egy gazdag NIVEA ajándékcsomaggal, mely szépségápolási termékeket és egyedi, máshol nem elérhető NIVEA ajándékokat tartalmaz. Hogy milyen csomagért játszunk jelenleg? Megtudhatod itt!

Miért gyűjtsem a pontokat?

Két okból éri meg pontokat gyűjteni. Először is lehetőséged van automatikusan hozzájutni a havi ajándékcsomaghoz, amelyet a NIVEA Klub 10 legaktívabb tagjának adunk. További információkat találsz a havi jutalmakról itt. A pontgyűjtés második oka az a lehetőség, hogy a megszerzett pontokat jutalomra/ajándékokra cserélheted. A jutalmaknak köszönhetően biztos lehetsz benne, hogy tevékenységed nem vész kárba. További információ a jutalmakról itt.

Mit kaphatok az összegyűjtött pontokért?

Ha az elmúlt hónapban a Klub 10 legaktívabb tagja közé tartoztál, akkor biztos, hogy nem maradsz le az ajándékcsomagról és az exkluzív extra ajándékról. Ugyanakkor a klubpontok csereprogramja is nagyon népszerű. Mit kaphatsz cserébe klubpontjaidért? Például praktikus NIVEA ajándékokat, amelyeket sehol máshol nem tudsz megvásárolni. Minden hónapban új ajándékokkal kedveskedünk nektek, ezért úgy gondoljuk, hogy érdemes velünk játszani és figyelni az oldalunkat. További információ a jutalmakról itt.

Honnan tudhatom meg, hogy hány pontom van?

A pontegyenleged ellenőrzéséhez jelentkezz be a felhasználói fiókodba és nyisd meg ezt az oldalt, ahol megtalálod a pontjaidat. Az oldalon megnézheted a jelenleg futó, pontot érő aktivitásokat is. 

Milyen gyakran frissül a pontegyenleg?

Általában a betöltés nagyon gyors, és néhány másodpercen belül a rendszer hozzáadja a többihez az újonnan megszerzett pontokat. Egyes tevékenységeknél ugyanakkor előfordulhat, hogy csak másnap frissül az egyenleg. De ne aggódj, egyetlen pontodat sem veszíted el!
NYEREMÉNYJÁTÉKOK A WEBOLDALON

Nyereményjátékok a weboldalon

Hol találom a weboldal nyereményjátékainak jegyzékét?

A weboldal nyereményjátékainak jegyzékét megtalálod itt. De az éppen aktuális nyereményjátékok a menüben is szerepelnek. Megtalálod őket, ha a kurzort a NIVEA Klub felirat fölé viszed a felső menüben és a legördülő menüben kiválasztod a kívánt nyereményjátékot. 

Ki vehet részt a weboldal nyereményjátékaiban?

A weboldalon zajló nyerményjátékok kizárólag a NIVEA Klub tagjainak szólnak. A játékban csak a NIVEA Klub tagja vehet részt.

Hogyan kapcsolódhatok be a nyereményjátékba?

A részvételhez a nyereményjátékban be kell jelentkezni a felhasználói fiókba a NIVEA weboldalán. Ezután nyisd meg a játék oldalát, és olvasd el az utasításokat. Az egyes nyereményjátékok menete különbözhet. A termékmintákért zajló nyereményjátékokhoz vagy a termékteszteléshez csak annyit kell tenned, hogy ellenőrzöd a játék űrlapján a kapcsolattartási adataidat és beküldöd. A kvízjátékban kérdésekre kell helyesen válaszolnod, és csak ezután kell beküldeni a játék űrlapját. Egyéb fealdványoknál először meg kell oldani az adott feladatot, majd be kell küldeni a játék űrlapját.

FIGYELEM! Ha nem küldöd be a játék űrlapját, amely a nyereményjátékot leíró oldalon található, akkor nem tudsz résztvenni a sorsoláson. Sem a regisztráció a NIVEA Klubba, sem a bejelentkezés a felhasználói fiókodba nem jelent automatikus részvételt a nyereményjátékban. A részvételhez elengedhetetlenül szükséges beküldeni az adatokat a játék űrlapján az adott oldalon.

Hogyan tudom meg, hogy nyertem?

Ha kisorsolunk, emailben felvesszük veled a kapcsolatot az egyes nyereményjátékok szabályaiban meghatározott határidőn belül, általában a sorsolástól számított 30 napon belül. A személyes adatok védelme miatt az egyes nyereményjátékok nyerteseit korlátozott formában a honlapon is közzétesszük itt https://www.nivea.hu/nyeremenyjatek

Mikor kapom meg a nyereményem?

A nyeremény kiküldését az adott nyereményjáték szabályai határozzák meg. A nyereményt általában 30 napon belül postázzuk, miután a játék győztesének nyereményhez való joga beigazolódott.

Melyik szolgáltató kézbesíti a nyereményt?

A nyeremények kézbesítéséhez a Magyar Posta szolgáltatását vesszük igénybe.

Játszhatok a weboldalon rögtön, miután regisztráltam a NIVEA Klubba?

Igen, a regisztráció befejezése, azaz a jelszó beállítása és a felhasználói fiókba való bejelentkezés után azonnal játszhatsz.

FIGYELEM! A regisztrációt be kell fejezni. A regisztrációs űrlap kitöltése nem elég. Kattints a megerősítő emailben szereplő linkre, amelyet a regisztráció során megadott email címre kaptál, ahol meg kell adnod egy jelszót is. A jelszó beállítása után kész a felhasználói fiókod, teljes jogú tagja vagy a NIVEA Klubnak és elkezdhetsz játszani. 

Hogyan szerezhetek tudomást az aktuális nyereményjátékokról?

A nyereményjátékokról elektronikus hírlevélben értesítünk. Kövesd a @niveamagyarorszag Facebook oldalunkat is, ahol szintén felhívjuk a figyelmet a folyamatban lévő játékokra.